sunnuntaina, heinäkuuta 19, 2009

Heureka

Taisin sittenkin selvittää sen. Siis että miksi näin pari yötä sitten unta Duussista, josta olen jostain syystä pari vuotta aiemminkin uneksinut. Tällä kertaa tosin unessa olin kohtuullisen varma, että olin tavannutkin hänet oikeasti, joten ryhdyin unessani googlaamaan omasta blogistani viitteitä tuosta tapaamisesta. Miten niin nettiriippuvainen?

Mutta hänen Puolan matkassaan täytyy olla syy kummiin assosiaatioihin. Pakko. En muuta keksi. I don't other biscuit.

2 kommenttia:

Duussi kirjoitti...

Höö, mitä unessa tapahtui? Jos on liian arkaluontoista täällä julkisesti kerrottavaksi :D niin laita vaikka FB-viestiä!

Takaisin Kallioon kirjoitti...

Muistikuvat eivät ole kovinkaan tarkkoja - kuten unissani yleensä. Oltiin kuitenkin täällä kotikaupungissani, kävelemässä yhden tietyn männyn ohitse ja kaiketikin tuli kiistaa siitä, että ollaanko me nähty oikeasti vai ei. Sitten lähdin googlaamaan blogiani kun olin miltei varma, että olin kirjoittanut aiheesta. :) Mutta sinä se olit ihan selkeästi silti. :D