sunnuntaina, marraskuuta 19, 2006

Ihmissuhteista

Olen nyt taas omia keittokirjojani rikkaampi ja exällä oli aikaa jäädä jopa kahvittelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kirjakuriirina toimimisen lomassa. Pohjustukseksi tarinalle totean, että en muista avauduinko joskus aiemmin siitä kun exä oli kaupungissa silloin vielä yhteisellä leasingautollamme ja minun olisi pitänyt roudata ilmastointilaite kämpilleni, mutta olin tai en, niin ainahan näitä on mukava kerrata. Ensinnäkin me olimme sopineet menevämme parille drinkille Shakeriin kun hän oli sanojensa mukaan minulle pari hörppyä velkaa (olen todella huono pitämään kirjaa tuollaisista pikkusaatavista) joten yllätyin hieman kun hän olikin autolla liikkeellä. Ehdotin siinä sitten, että voisimme sitten saman tien käydä plokkaamassa laitteen stockan noutopisteestä ja heittää kämpilleni, mutta vastaus oli että ei sovi. Alkuhämmästyksen jälkeen ihmettelin asiaa ääneen, ja kävi ilmi että tämä exän uusi mies, jonka minäkin tunnen kun kerran samoissa kaveripiireissä muutama vuosi pyörittiin, oli mukana autossa odottamassa. "Se tilanne voisi olla vähän awkward."

Siis hitto mitä teinimeininkiä! Luuliko se että mä hyökkäisin suoraan sen miehen kimppuun kun sen näen? Olin kuitenkin tehnyt rauhan itseni kanssa siinä suhteessa jo aika päiviä sitten. Kunhan exä on onnellinen ja sitä rataa. [ooh, marttyyriklisee!]

No kuitenkin, kutsuin hänet/heidät kahvittelun lomassa joku ilta viinikellarille maistelemaan viinejä ja yhä edelleen hän oli asiasta hieman vaivautuneen oloinen. Ei hänellä varmasti minua vastaan mitään ole, mutta ihmetyttää silti tuollainen salailu. Ihan kuin en tietäsi että he seurustelevat (ja muuttavat tämän kuun lopussa yhteen, ihan vilpittömästi onnea sen johdosta). Kaiken lisäksi kun tiedän, että tämä mies on mukava, fiksu ja että tulen hänen kanssaan hyvin toimeen, en voi kuin pudistella päätäni äimistyneenä. Toivottavasti hän nyt oikeasti ymmärtää kun sanoin, että minulla ei todellakaan ole mitään ongelmaa asian suhteen ja että voisimme olla ihan normaalisti samassa huoneessa tappamatta toisiamme.

Harmittaa vaan jos tämä uusi mies tällä tavalla maksaa minulle loppujen lopuksi myös hänen ystävyytensä. Se aiheuttaisi ihan oikeastikin katkeruutta.

8 kommenttia:

Eräs Saara kirjoitti...

Eeei mitään tollasta nössöilyä! Turpaan vaan, perkele!

Takaisin Kallioon kirjoitti...

:)

Minulla ei ole mitään tarvetta venyttää penistäni nyrkkejä heiluttelemalla. Minusta se on lähinnä typerää.

Toisaalta olisi mukavaa jos minulla joskus olisi mielestäni moraalinen oikeus lyödä jotakuta (esim. jos mies pahoinpitelee naista), mutta siihen asti hoidan asiat puhumalla.

Ylimääräiset aggressiot voi poistaa kavereita mätkimällä esim. kisahallilla tai erinäisiä itsepuolustuslajeja harrastaessa.

PartyFlickan kirjoitti...

Kaikki ei oo niin fiksuja kuin sä :)Ihmiset reagoi suhteisiin ja niiden loppumiseen ja kaiken maailman juttuihin sen suhteen jälkeen eri tavalla. Itse mä en kuulu tuohon fiksujen ihmiset joukkioon tässä suhteessa. Valitettavasti ;).

Anonyymi kirjoitti...

Miksi pitäisi pitää yhteyttä exään ja varsinkin hänen uuteen kundiinsa? Itse en ymmärrä moista...mun exät on exiä ja sillä selvä.

Takaisin Kallioon kirjoitti...

Tämä exän uusi kundi kun sattuu olemaan myös minun vanha kaveri. Miksi lopettaa yhteydenpito vain sen takia, että se seurustelee mun exän kanssa?

Exän nyt satun tuntemaan hyvin läheisesti monen vuoden ajalta ja koska ero ei ollut mitenkään riitaisa, en näe mitään syytä sille, että lopettaisin ystävyyden (jollaiseksi joskus valtoimenaan vellonut rakkaus pikkuhiljaa muuttui) vain sen takia, että me ollaan joskus seurusteltu.

Anonyymi kirjoitti...

Ymmärsinkö väärin vai ootteko siis olleet samassa kaveriporukassa? Jos näin on, niin aika rotta se exäsi joka kierrättää saman porukan tyyppejä...

Takaisin Kallioon kirjoitti...

:)

Minähän heidän kaveriporukkaan tulin kun exän kanssa aloin seurustelemaan, mutta tietenkin tuossa ajassa ehtii jo kaverustumaan, vaikkei ydinporukkaan kuulukaan. Samaan kaveriporukkaan Exäkin joskus kahdeksan vuotta sitten tuli seurustelun kautta, joten periaatteessa kierrättää, mutta mielestäni tuollainen viiden vuoden karenssiaika on vähintäänkin kohtalainen. (Seurusteli yhden niistä kanssa kolmisen vuotta, välissä vuosi taukoa, sitten vajaa neljä vuotta minun kanssa, jonka jälkeen sitten tämän nykyisen kanssa lyöttäytyi yhteen.)

Hassua, että tämä tuntuu herättävän anonyymissä kommentoijassa voimakkaampia tunteita kuin minussa itsessäni. Mukava silti saada kommentteja. :)

Afrodita kirjoitti...

Nimeni on Elfrida. Kun mieheni jätti minut, olin järkyttynyt ja murtunut, enkä voinut hillitä itseäni moneen kuukauteen. Tein kaikkeni saadakseni hänet takaisin, mutta turhaan. Lähdin toiseen kaupunkiin siinä toivossa, että voisin aloittaa kaiken alusta. Tapasin toisen miehen, jonka kanssa yritin parhaani olla, mutta se ei onnistunut, koska en voinut rakastaa häntä. Tiesin, että rakastan edelleen ja haluan mieheni palaavan luokseni. Niinpä aloin etsiä apua ja sitten löysin VALKOISTA MAGIAA, eri näkemyksistä, joista olin lukenut. Juttelimme ja sain hänet ymmärtämään kaiken, mitä minun piti tietää, uskoin häneen ja noudatin menettelytapoja. Hän työskenteli minulle ja palautti rakkauden ja siteen minun ja mieheni välille, ja juuri 48 tunnin kuluttua, kuten hän lupasi, mieheni etsi minua ja aloimme puhua, ja hän tuli katsomaan minua missä olen, ja teimme asioita. ja meistä tuli taas onnellisia yhdessä. WHITE MAGIC on luotettava ja voi auttaa sinua, jos otat häneen yhteyttä missä tahansa. Lähetä hänelle vain tekstiviesti sähköpostitse: findritualforlife@gmail.com
Tai WhatsApp: { +2349046229159 }
{ +3550685677099 }