lauantaina, helmikuuta 13, 2010

Aikaa irtautua

Minun pitäisi juoda enemmän alkoholia. Ainakin itsestäni valitettavasti tuntuu siltä, että olen tuottavimmillani pienessä hiprakassa. Sanovat, että olen myös hauskempi tuolloin.

Paluu Kekkoslovakiaan on jo siinä vaiheessa, että olen alkanut vaivihkaa katsella paluulentoja. Mitään päätettyä ei ole, mutta vissiinkin viimeistään kesäksi olen palaamassa Takaisin Ka - Äh, en vaan jaksa tuota itsestäänselvää näennäisnokkelaa sanaleikkiä. Itsen ja lukijoiden aliarvioimista, sano.

Uskon silti vahvasti, että tämäkin foorumi tulee aktivoitumaan lähiaikoina. Ihan sellaisilla oikeilla postauksilla, joissa on jotain sisältöäkin. Tällä hetkellä kun vaan on niin vähän sitoumuksia mihinkään ja mahdollisuuksia sitäkin enemmän. Kunhan niistä alkaa selviämään jotain, todennäköisesti lomailu loppuu ja elämässä alkaa omalla tavallaan taas uusi vaihe.

Ei kommentteja: