maanantaina, maaliskuuta 19, 2007

Unelmavävy

Sain jokin aika sitten kuulla eräältä ihastuttavalta naisihmiseltä, että hänen äitinsä olisi varmasti todella innoissaan minunlaisestani vävypojasta. Ei ollut ensimmäinen kerta kun minua on loistavana vävyehdokkaana tituleerattu, mutta toisinaan asiat menevät hieman liian pitkälle. Vai onko teistä normaalia, että liikunnanopettaja (jonka kanssa tulen todella hyvin toimeen ja juttelen milloin mistäkin) kertoo eräänä päivänä löytäneensä minulle loistavan tyttöystävän ja ... no, tuollaisella alustuksella varmaan arvaatte jo mihin suuntaan tämä on menossa.

Kaipa sitä täytyy olla imarreltu, että maikalla on niin hyvä ja puhtoinen kuva minusta, että omaa tytärtään on valmis treffeille järjestämään. (Oli tytär kuulemma kotona tuskastellut mieshuoliaan ja kysynyt, että eikö hänen oppilaissaan olisi ketään potentiaalista ja kuulemma minä olin heti tullut mieleen...)

Täysin absurdi tilanne, ottaen vielä huomioon että tämä tyttö on minua seitsemän vuotta nuorempi. No, kaipa äiti tietää mikä on tyttärelleen parasta, mutta en kuitenkaan lupautunut vielä mihinkään. Toisaalta anoppi olisi ainakin huippuluokkaa ja sehän on miltei tärkeintä parisuhteessa. Huumoriahan tämä kaikki keskustelu oli, mutta ainahan tuollaisessa on myös totuuden siemen. Pitänee varmaan lykätä ensi tunnilla tyttärelle osoitettu kirje opettajan kouraan ja katsoa reaktiot. :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

That's...like sick, dude!
Vähän niinkuin Helsingin Yliopiston ensimmäinen suomenkielinen luentosarja "Kuinka naiminen alkaa".

Anonyymi kirjoitti...

Minusta seitsemän vuoden ikäero on jo vähän liikaa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Musta paritus on jo ihan liikaa:D Ja hei kamoon otetaanhan koiranpennutki nuorina!

-b

Takaisin Kallioon kirjoitti...

billie: Itsepähän menin maikalle sinkkuuntumiseni paljastamaan kun alkusyksystä kuulumisia kyseli, nyt sitten joudun vastaamaan seurauksista. Ehkä se otti mun sinkkusulkkis-jutut vähän liian tosissaan... :)

arokettu: Eihän ihmisiä pitäisi periaatteessa koskaan pelkästään fyysisen iän perusteella lokeroida mihinkään, mutta kieltämättä hyvin ennakkoluuloinen olen kun ei ole tyypistä mitään muuta kuullut nimen lisäksi. :D Etenkin kun yleensä kaikki naiset kenestä olen kiinnostunut ovat olleet vähintään paria vuotta itseäni vanhempia.