tiistaina, marraskuuta 20, 2007

laiska

No en oikeastaan, olen sentään saanut tänään tehtyä toisen ison projektin loppuun, mutta se toinen onkin vielä sitä enemmän vaiheessa. Ja olen sentään illan aikana mm. tilannut iPhonelleni pussukan netistä. :) Että niin aktiivisesti jaksan työskennellä.

Ja kävin toteamassa, että Viltsun pahansuopuus on suuresti liioiteltua. Heti tuli nuoleskelemaan sormia kun vaan alas ehti istumaan. Mutta kai se on uskottava, että jotain maagista on viikon aikana tapahtunut.

Torstaina lähden tosiaan sinne Lappiin, eli odotettavissa blogihiljaisuutta ensi viikon alkuun asti. Tai varmaan mä onnistun jostain lapin korvestakin löytämään avoimen wlan-verkon tai RJ-45 -piuhan ja jämähtämään koneen ääreen muiden pitäessä hauskaa. Äh. Jospa tyydyn siihen yhteen tenttikirjaan, jonka vihdoin sain hankittua.

Ja olen onnistunut olemaan murehtimatta ihmissuhdeasioitani jo kokonaisen päivän kun olen vaan juossut paikasta toiseen ja puurtanut. Mutta kohta pääsee taas sänkyyn ja ajatukset vievät minut luokseen ja sormenpääni piirtelemään kuvioita selälleen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Juokseminen paikasta toiseen on ehdottomasti hyväksi, ainakin silloin tällöin. :)

Mukavaa Lapin reissua! Siellä on varmasti kaunista. Toivottavasti näet poroja! :)